Hledat
0 ks v košíku
0 Kč
Přihlásit
Hlavní stránka
info@kvetinyslany.cz
+420-606 135 739
"Podle zákona a evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."

 Otevírací doba

Pondělí   8:00 - 17:00
Úterý   8:00 - 17:00
Středa   8:00 - 17:00
Čtvrtek   8:00 - 17:00
Pátek   8:00 - 17:00
Sobota   8:00 - 12:00
Neděle   zavřeno

Obchodní podmínky

 

JAK OBJEDNAT :

1. Osobně:  v našem Květinářství v Kynského - Slaný, ul. Kynského 132

2. Telefonicky:  606 135 739

3. Mailem:  info@kvetinyslany.cz

PLATBA OBJEDNÁVKY A PLATEBNÍ PODMÍNKY :

Platba bankovním převodem -  na účet číslo 43-4252920207/0100, KB Slaný

Objednávka hrazená bankovním převodem se uskuteční až po připsání finančních prostředků na náš účet nebo poté, co emailem obdržíme kopii potvrzeného platebního příkazu ve prospěch našeho účtu. V případě opožděné platby bude objednávka zrealizována ihned po obdržení platby. Za opožděnou realizaci objednávky z důvodu opožděné platby neposkytujeme náhradu.

Platba v hotovosti nebo platební kartou -  osobně na naší prodejně.

Platba na fakturu - u pravidelných odběratelů z řad našich firemních zákazníků lze dohodnout platbu na fakturu.

 

DORUČENÍ KYTIC Z ŘEZANÝCH KVĚTŮ:

Dodavatel je zároveň i přepravcem.

1. Donáška do 1 km od naší provozovny: 

U objednávky nad Kč 300,- doručení ZDARMA.

U objednávky do Kč 300,- za poplatek Kč 30,-.

Nabídka platí ve všední dny od 9.00 hodin do 19.00 hodin, v sobotu od 9.00 hodin do 14.00 hodin.

Doručení květin v jinou než výše uvedenou dobu lze dohodnout za příplatek 100,- Kč.

2. Rozvoz Slaný a okolí (do 30 km od naší provozovny): 

Sazba za dopravu je  10,- Kč/km, účtujeme cestu tam i zpět.

Veškeré doručování objednávek probíhá pouze ve všední dny od 9.00 do 19.00 a v sobotu od 9,00 do 14,00. 

Doručení květin v jinou než výše uvedenou dobu lze dohodnout za příplatek 100,- Kč.

Změna adresy nebo času dodání a problémy s doručením:

Abychom mohli květiny příjemci doručit, je potřeba správně uvést dodací adresu, požadovaný čas doručení a další doplňující kontaktní údaje. V případě, že příjemce osobně nezastihneme, můžeme pak podle Vašich instrukcí zanechat kytici na jiném bezpečném místě (soused, recepce, kolegové v práci apod.). Pokud se nepodaří zásilku doručit nebo zanechat na předem dohodnutém místě, objednavatele ihned telefonicky kontaktujeme a situaci společně operativně řešíme.

V případě nemožnosti doručit kytici z živých květů v domluveném termínu zanecháme adresátovi oznámení o nedoručené zásilce a vrátíme kytici zpět do našeho květinářství. Poplatek za doručení je účtován v plné výši bez ohlednu na to, zda je zásilka doručena či ne.

Odklad času doručení u kytic z živých květů je možné bezplatně provést maximálně o 24 hodin. Na delší posunutí času doručení objednávky je pohlíženo jako na stornování objednávky.

Objednavatel si s námi může dohodnout opakované doručení kytice na totéž či jiné místo. Další doručení bude účtováno podle ceníku. 
Změnu doručovací adresy je možné provést telefonicky nejpozději 2 hodiny před požadovaným doručením. Po uplynutí tohoto termínu již negarantujeme přijetí změn.

BALENÍ ZÁSILEK

Standardní balení - zdarma

Standardně balíme kytice do floristického papíru. Každá zásilka s živou kyticí obsahuje zdarma sáček s výživou pro květiny.

Ke každé zásilce lze přiložit vzkaz, který předáme, nebo jako odesílatel můžete zůstat v utajení. Text na svá přání či vzkazy prosím uvádějte při objednávce.

Dárkové a vodní balení - za příplatek

Vodní balení se používá u kytic z řezaných květin v případě, že se předpokládá delší doba na přepravu. Kytice je vložena do plastového držáku s vodou, obaleného speciální nepropustnou fólií. Cena vodního balení 60,- Kč/ 1 kytice.

Dárkové balení - podle přání zákazníka zabalíme kytici do dárkového papíru nebo vložíme do dárkové tašky. Cena dárkového balení je individuální podle množství spotřebovaného materiálu.

     

STORNOVÁNÍ A ZMĚNA OBJEDNÁVKY 

V případě vázaných kytic je každá řádně učiněná objednávka pro obě strany závazná a dle ustanovení § 1837 Občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze nebo zastarání výrobku. 

Kupující má nárok na bezplatné odstoupení od smlouvy pouze v případě, že storno objednávky provede před plněním objednávky, tj. nejpozději 48 hodin před expedicí zboží. V případě nedoržení této lhůty, má prodávající nárok na úhradu škody vzniklé na zboží a je oprávněn ji jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

 

 

POSTUP PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ - reklamační řád

Květiny spadají do kategorie "Zboží podléhající zkáze a opotřebení", proto se na ně ze zákona nevztahuje dvouletá záruční doba. 

Reklamace řezaných květin: kupujícícmu vzniká ze zákona nárok na reklamaci do 24 hodin od jejich nákupu, pokud rostliny i přes poskytnutí správné péče uvadnou. Kupujícícmu nevzniká nárok na reklamaci, pokud neposkytnul květinám správnou péči (nechal je vystavené slunci nebo mrazu či jiným extrémním podmínkám).

Při zakoupení řezaných květin je zapotřebí květiny před vložením do vázy s čerstvou vodou vždy seříznout (šikmým řezem), dát do vody výživu pro květiny a následně vodu ve váze alespoň obden vyměňovat. Ideální pokojová teplota pro květiny je do 20°C, vyšší teplota jim zkracuje životnost. Dbejte také na to, aby květy nepřišly do kontaktu s vodou, pokapané okvětní lístky zahnědávají. Dodržováním těchto pokynů výrazně prodloužíte květinám životnost.

Zboží lze reklamovat na prodejně na adrese Kynského 132, Slaný,  v běžné provozní době obchodu. 

Rozhodnutí o reklamaci a odstranění vady:

Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, případně do tří pracovních dnů.

Prodávající nezodpovídá za vady vzniklé po zakoupení výrobku neodborným zacházením spotřebitele (viz výše), a za poškození při vlastní přepravě.

 

 

© 1998-2018 Květinářství v Kynského
Tel.: +420-606 135 739 | e-mail: info@kvetinyslany.cz
home | mapa webu | kontakty | A